Pardavimų didinimas: geriausi būdai atrasti savo klientus
Turbūt net neverta minėti to, kad šiais laikais reklama yra karalienė, kuri gali padėti parduoti praktiškai bet ką. Lygiai taip pat galime pridėti, kad šiais laikais pardavimų vadybininkai gali džiaugtis, kad jų darbo specifika yra viena iš pelningiausių ir visų įmanomų. Efektyvi reklama gali padėti greitai pasiekti auditoriją, o pardavimų didinimas pagerinti savo finansinę būklę. Svarbiausia atrasti strategiją, kuri sėkmingai pritrauktų naujus klientus ir padidintų jų ratą.
Pardavimų didinimas galimas keliais skirtingais būdais. Priklausomai nuo auditorijos į kurią yra orientuojamasi – reikia ir naudoti konkrečias priemones. Pateiksime kelis populiariausius ir dažniausiai sėkmingai pasiteisinusius reklamos būdus, kurie padės parduoti daugiau.
Reklamos strategijos pasirinkimas
Skaitmeninis marketingas neabejotinai yra pati efektyviausia reklamos galimybė. Tiesa, detaliau jis dar skirstomas pagal tai, kaip stengiamasi pasiekti auditoriją ir kokios reklamos galimybės yra naudojamos.
- SEO reklama. Optimizavimas yra itin populiarus pasirinkimas.
- Google AdWords.
- Reklama socialiniuose tinkluose.
- Vaizdinė reklama įvairiuose forumuose ir puslapiuose.
Dažniausiai tiksliai žinant ko Jūs norite – kur kas paprasčiau pasirinkti ir atitinkamą reklamą. Pavyzdžiui, Google AdWords labai pasiteisina tuomet, kai reikia per trumpą laiką paskatinti klientus užsukti į Jūsų puslapį ir susipažinti su Jūsų siūloma produkcija. Tuo tarpu SEO paslaugos reikalauja daugiau laiko, tačiau jų nauda yra efektyvi labai ilgą laiką, tad ja džiaugiasi tie, kurie nori ilgam laikui reikalingos reklamos. Tikslinė auditorija dažniausiai ir nurodo, kokia reklama yra geriausia ir tinka konkrečiu atveju. Tiesa, reikia nepamiršti to, kad ne visoms auditorijoms tinka ta pati reklama ir ypač mūsų minėta skaitmeninio marketingo galimybė. Vyresnio amžiaus asmenys vis dar dažniausiai pasiekiami per TV arba laikraščius, tad būtent ten talpinama reklama bus naudingiausia.
Santykių su klientais palaikymas
Įrodyta, kad kur kas geriau yra bandyti išlaikyti santykius su senais klientais, nei bandyti susidraugauti su naujais. Paprasčiausiai, didesnė tikimybė, kad jūsų paslaugomis dar kartą pasinaudos tie, kurie jau kažkada pasinaudojo nei tie, kurie iki šiol niekada nesidžiaugė Jūsų suteikiamos paslaugomis.
Išlaikyti gerus santykius su senais klientais galima keliais būdais. Svarbiausia nepamiršti, kad jeigu per daug dažnai ir primigtinai jiems rašysite bandydami sakyti: “ei, ar prisimeni mane”, gal būti, jog jie paprasčiausiai specialiai ignoruos Jūsų pasiūlymus. Viskas yra labai panašiai su naujienlaiškiais. Kai kuriems asmenims jie tikrai labai reikalingi, tačiau tuo tarpu kiti labai susierzina kai pamato, kad jiems yra siunčiamos tos reklamos, kurios nebuvo užsakytos, užprenumeruotos. Taigi, rekomenduojame pagalvoti apie tai, kokius santykius norite sukurti su klientais ir jie jokiu būdu neturi būti prievartiniai.
Duokite klientams to, ko jie nori
Labai svarbu nuolatos savo klientus skatinti. Ir ne tik įvairiomis nuolaidomis, kurios yra taikomos visiems, tačiau parašant individualiai, kad Jums labai svarbus jo požiūris į suteikiamas paslaugas. Artimas bendravimas yra geriausias būdas ištaisyti problemines vietas ir surasti būdus, kurie gali padėti geriau sutarti su klientais. Tokiu atveju net ir internetinė reklama nepranoksta artimos komunikacijos. Labai rekomenduojame greta parduodamų daiktų įdėti ir kelias smulkmenas, kurios gali padėti žmogui kur kas maloniau pasijausti, kur pasinaudojo būtent Jūsų, o ne kitos įmonės paslaugomis. Mažos smulkmenos suartina, tad pasistenkite atrasti stiprų ryšį su savo klientais.
Efektyvi reklama padės pagerinti savo verslo būklę. Svarbiausia pasirinkti tą reklamos būdą, kuris labiausiai tiktų konkrečiai Jūsų atveju.
Norint didinti pardavimus būtina pažinti klientą, jo poreikius, segmentuoti prekes, juk vartotojai visi skirtingi. Taip ir didės pardavimai, kai klientas ras, ko jam reikia, jausis pirkdamas būtent jam skirtą prekę.