Kaip pasiruošti tarptautinei verslo parodai?
Tarptautinės verslo parodos tai puiki galimybė sudominti užsienio investuotojus, užmegzti naudingus kontaktus ir plėsti savo įmonės veiklą į platesnę rinką. Aptarsime, kaip tinkamai pasiruošti, kad dalyvavimas renginiuose atneštų didžiausią naudą.
Pradžioje apsilankykite, paskui sudalyvaukite
Vienas iš svarbiausių etapų – atsirinkti, kokiose parodose verta dalyvauti. Panašios tematikos renginiai kaip ir jūsų veikla sutrauks daug šios srities specialistų ir profesionalų, todėl reikėtų gerai pagalvoti kaip galėtumėte išsiskirti su savo prekės ženklu ir būti pastebėti. Galbūt verta rinktis parodą, kurios tematika nėra tiesiogiai susijusi su jūsų produktais ir prekėmis, nes taip išvengsite kitų dalyvių didžiulės konkurencijos. Norėdami teisingai įvertinti, pradžioje aplankykite pasirinktas verslo parodas, o kitais metais sudalyvaukite.
Patraukite dėmesį įdomiu stendu
Parodoje turėsite ribotą vietą, kelis kvadratinius metrus ir stendą, kuriame reikia patraukiančiai pateikti informaciją apie savo produktų išskirtinumą. Didesnis dėmesys stendo kokybei, geram dizainui jums tikrai atsipirks, be to, galėsite jį panaudoti kitose parodose. Stende turėtų derėti paprastumas su akį traukiančiais elementais. Skirkite pakankamai laiko jį planuodami ir nepasilikite paskutinei minutei.
Išsirinkite gerą vietą
Pagrindinės ir geriausiai lankytojams matomos vietos verslo parodose yra brangiausios ir greičiausiai rezervuojamos. Kartu jos atneša didžiausią grąžą, todėl netaupykite ir nepasirinkite vietų salės gale, kur sulauktumėte žymiai mažiau dėmesio. Galite tartis su renginio organizatoriais, kokia vieta būtų jums patraukliausia. Jeigu jau nusprendėte sudalyvauti tarptautinėje parodoje daugiau laimėsite netaupydami finansų vietai ir stendui.
Verslo parodos – tai vertingų susitikimų vietos
Daugelyje tarptautinių parodų naudojamos susitikimų organizavimo platformos. Verslo susitikimus reikėtų planuoti dar prieš renginį. Išanalizuoti dalyvius ir pasižymėti, su kuriais jums verta turėti kontaktą. Vykstant parodai verta pasinaudoti susitikimų platforma, o dienai pasibaigus galima pakviesti potencialius klientus ar investuotojus asmeniškam pokalbiui ar vakarienei.
Dalyvaukite konferencijose, diskusijose, akcijose
Visapusiškai įsitraukite į renginį dalyvaudami konferencijose, kuriose galėsite pristatyti savo produktus. Taip pat, galite įsitraukti į akcijas, diskusijas ar žaidimus.
Kokybiškai sudalyvauti tarptautinėse verslo parodose jums gali padėti UAB „Autarė“, įmonė, turinti ilgametę patirtį profesionaliai organizuojant lietuvių dalyvavimą parodose.