Dėl kokių priežasčių buhalterines paslaugos turi būti patikėtos laisvai samdomam buhalteriui?
Verslas neatsiejamas nuo finansinių klausimų. Pelnas, išlaidos, pajamos, mokesčiai, atlyginimai – tokios sąvokos tik ir sukasi verslininkų galvose bei diskusijose. Buhalterines paslaugos tam ir yra skirtos, jog sudėliotų visus minėtus skaičiukus, o šiam atsakingam darbui „diriguoja“ buhalteris – asmuo, kuris neretoje įmonėje užima neformalią antrąją vietą pagal svarbą po direktoriaus. Viena iš įmonės vadovams tenkančių užduočių – apsispręsti, kokio pobūdžio buhalterines paslaugos jam aktualios. Įmonėje gali būti pastovus buhalterio etatas ar variantas, kai buhalterinę apskaitą išmanantis žmogus samdomas konkrečios funkcijos atlikimui. Pabandysime aptarti, kuo remiantis apsispręsti, kuris variantas yra tinkamesnis.
Tiesa, jei esate didelės įmonės vadovas, sukti galvos dėl šio klausimo per daug nereikėtų. Jūsų darbe nuolat verda gyvenimas, kurio sklandi eiga sunkiai įsivaizduojama be kompetentingo buhalterio įsikišimo. Negana to, gali būti, jog tinkamam funkcijų atlikimui reikės ne vieno, bet kelių profesionalių buhalterių. Didesnį dėmesį šio klausimo sprendimui turėtų skirti mažesniųjų įmonių savininkai, kuriems pastovus buhalterio etatas nėra būtinas, o kai kuriais atvejais netgi nuostolingas. Pastariesiems pravartu plačiau pasidomėti, kokiais privalumais išsiskiria laisvai samdomi buhalteriai konkrečių funkcijų atlikimui.
Mokėti tenka tik už realiai atliktą darbą. Jei jūsų įmonėje bus buhalteris, turintis pastovų etatą ir dirbantis nustatytomis darbo valandomis, natūralu, jog šiam turėsite sumokėti ne tik už jo realiai atliktą darbą, bet ir…kėdės trynimą. Nedidelėse įmonėse tikrai pasitaiko dienų, kai vienas ar kitas darbuotojas neturi ką veikti ir tiesiog „stumia“ laiką žiūrėdamas į lėtai slenkančias valandas. Jei esate tokios įmonės vadovas, rimtai apsvarstykite galimybę naudotis paslaugomis buhalterio, atvykstančio tik atsiradus tam tikriems darbams ar siūlančio savo paslaugas nuotoliniu būdu.
Nereikia investuoti į fizinės buhalterio darbo vietos įrengimą. Norint, jog vienas ar kitas specialistas jūsų įmonėje tinkamai atliktų pareigas, teks pastarajam sudaryti ir reikiamas sąlygas. Privalu buhalteriui skirti atskirą kabinetą ar bent ramų kampelį jame, pasirūpinti rašomuoju stalu, kėde, kompiuteriu, reikiama programine įranga (kuri, beje, turi būti nuolat atnaujinama), kanceliarinėmis prekėmis ir kitais būtinais daiktais. Gal ir nedaug, tačiau visa tai pareikalauja laiko ir finansinių investicijų. Tuo atveju, kai samdomos buhalterines paslaugos konkrečių užduočių atlikimui, viskuo turi pasirūpinti ta įmonė ar asmuo, iš kurių ir perkama paslauga.
Atsiveria galimybės rinktis paslaugas, tenkinančias kainos bei kokybės atžvilgiu. Greta jūsų sėdi buhalteris, kurio darbu nesate patenkintas? Žmogų, dirbantį jūsų įmonėje pagal neterminuotą sutartį, atleisti gali būti iš tiesų sunku (ypač tais atvejais, kai nepasitenkinimo priežastys yra ne objektyvios, o asmeninio pobūdžio). Tada, kai specialistas samdomas konkrečių buhalterinių reikalų tvarkymui, nutraukti bendradarbiavimo sutartį yra kur kas paprasčiau. Šio pobūdžio paslaugas teikia daug įmonių bei asmenų, tad tikrai rasite variantą, priimtiniausią kainos ir kokybės atžvilgiu.
Jugma
8 657 64300
Konstitucijos pr. 12-202 Vilnius 09308
[email protected]