Euroecredit norintiems pasiskolinti pateikia aktualią informaciją
Paskolos – svarbi tema. Ypač dabar, kai ši sritis persikėlusi į virtualią erdvę. Pavyzdys – Euroecredit paskolos. Kodėl jos vertos aptarimo? Todėl, kad norintiems pasiskolinti šį įmonė pateikia aktualią informaciją.
Kodėl galvojantys apie finansinį pastiprinimą žvalgosi internete? Todėl, kad čia savo paslaugas pristato įvairios bendrovės. Aišku, būtų galima įsijungti televizorių ir laukti, kol bus reklamuojami vienokie ar kitokie kreditai, bet ar tai tikslinga? Vietoj šitokio reklamos laukimo pasirenkamas naršymas internete. O atrastos Euroecredit paskolos – ne tik reklamos objektas, bet ir aktuali informacija. Kodėl svarbu ją išstudijuoti? Todėl, kad spontaniškai priimami finansiniai sprendimai greičiausiai nebus patys optimaliausi. O juk skolinantis optimalumo sąvoka labai svarbi.
Kam skolinamasi? Tikslai įvairūs. Todėl ir sumos skirtingos. Bet nepriklausomai nuo to, ar imamas 100, ar 700 eurų kreditas, abiem atvejais reikia atidžiai pasidomėti, kokios gi sąlygos. Palūkanų dydis, grąžinimo laikotarpis – pora aspektų, šioje temoje atliekančių svarbius vaidmenis. Dar labai svarbu, ar esant reikalui galima atidėti mokėjimą. Jei taip, kokie mokesčiai už tai taikomi?
Kai kurie dalykai atrodo tarsi smulkūs niuansai, tačiau paaiškėja, jog jie labai aktualūs. Euroecredit paskolos vartotojams prieinamos internete, todėl kiekvienas punktas išnagrinėjamas ir finansinis sprendimas priimamas gerai apgalvojus, o ne spontaniškai. Euroecredit.lt yra dažniausiai užduodamų klausimų skiltis. Ir tų klausimų čia ne vienas, ne du ir ne trys. Štai ką tinklalapio lankytojai sužino:
Kaip užsiregistruoti?
Kokius dokumentus reikia pateikti registruojantis?
Koks ir kaip mokamas registracijos mokestis?
Kada ir kaip gaunami prisijungimo duomenys?
Tai dalykai, susiję su registracija. Toliau atsakoma apie paraišką ir kaip vyksta pats Euroecredit paskolos gavimas:
Kaip pateikti paraišką?
Kaip prisijungti sistemoje?
Kam suteikiami kreditai? Kokio dydžio?
Kodėl paraiška gali būti atmesta?
Aptariama ir tai, kas susiję su kredito grąžinimu:
Kur galima atlikti mokėjimus?
Kodėl mokėjimas gali būti neįskaitytas?
Kaip atlikti mokėjimus „Perlo“ terminaluose, „Maximos“ kasose, parduotuvėse „Narvesen“ ir Lietuvos pašto skyriuose?
Kokius rekvizitus reikia nurodyti mokant?
Ar permokėjus galima (ir kaip) susigrąžinti permoką?
Ar galima grąžinti dalimis?
Dar yra ir bendrų klausimų. Ką daryti praradus prisijungimo duomenis; ar norint gauti kreditą reikalingas užstatas; ar vartotojas gali sužinoti, kiek kredito paraiškų yra pateikęs, kiek yra skolingas; kaip sužinoti kredito balansą; kaip apsaugoma sutartis; kada įskaitomi mokėjimai ir kada tikrinamos kredito paraiškos; kaip perskaityti pagalbos bilietą; kaip nutraukti sutartį; kur rašyti pagalbos bilietą neradus aktualaus klausimo; skundų nagrinėjimo taisyklės.
Kad Euroecredit paskolos teikimas ir gavimas būtų kuo sklandesnis, aktualizuotas ir euro įvedimas. Juk prieš pasikeičiant valiutai žmonėms buvo svarbu, ar kas nors keisis. Euroecredit.lt buvo atsakoma į šiuos klausimus: kada Lietuvoje įvedamas euras; ar reikės iš naujo sudaryti sutartį; kiek laiko po euro įvedimo bus galima atsiskaityti litais? Dabar ši informacija nebeturi tiek reikšmės, tačiau 2014-ųjų metų pabaigoje ir 2015-ųjų metų pradžioje vartotojams tai buvo viena iš prioritetinių temų.
Apžvelgus interneto svetainę Euroecredit.lt galima teigti, jog rūpinamasi, kad klientams nereikėtų klaidžioti ir bandyti sudėtingai perprasti paskolų sistemos aspektų. Atsakymai į tai, kas aktualu, yra būtini ir puikiai atlieka savo funkciją – paaiškina, nukreipia reikiama kryptimi.