Klientų aptarnavimo centras – raktas į pasitikėjimą įmone
„Šiuo metu visi operatoriai užimti. Prašome palaukti. “ – turbūt šio sakinio nėra girdėjęs tik žmogus, kuris niekada neskambina klientų aptarnavimo centrų numeriais. Pagrindinis klientų aptarnavimo telefonu tikslas – greitai ir tiesiogiai išspręsti Jums ,kaip klientui, kilusią problemą. Tad kodėl taip dažnai tenka šiek tiek palaukti? Turbūt pripažinsite, kad visiškai normalu, jei pusei miesto dingtų elektra, tai skambinant į elektros tinklų klientų aptarnavimo centrą tektų palaukti. Bet jei taip nutinka nuolat, tai gali reikšti, kad įmonė nepakankamai investuoja į greitai pasiekiamą savo klientų aptarnavimą. Klientų aptarnavimo centras – gyvybiškai svarbi dalis kiekvienai savo gerbiančiai įmonei, ypač jei ji teikia masines (elektros, interneto) paslaugas.
Daugybė pinigų investuojama į telemarketingą ar reklamą per televiziją, tačiau jei kelis kartus nekantriam klientui nebus pasiūlytas greitas jo problemos sprendimo būdas, galime būti tikri, kad šansas jog jis nustos naudoti produktą arba atsisakys paslaugos – milžiniškas. Negana to, tiesioginė įmonės reklama jo aplinkoje bus labai bloga. Suprantama, kad klientų aptarnavimo centras yra brangus įmonės išlaikytinis, nes kiekvienam konsultantui reikia ne tik sukurti darbo vietą, bet ir mokėti atlyginimą, mokesčius, siųsti į mokymus. Tačiau ši investicija yra linkusi pasiteisinti. Nėra geresnės galimybės nuraminti įpykusi klientą nei tiesioginis bendravimas telefonu. Nei elektroniniai laiškai, nei smulkios dovanėlės negali atstoti malonaus gyvo bendravimo ir greito aptarnavimo. Dažniausiai klientų aptarnavimo centrui yra skambinama, kai savo dienotvarkėje yra paskiriama laiko išspręsti su įmonės produktu susijusią problemą ar gauti konsultaciją. Jei žmogus yra priverstas truputėlį ir dar šiek tiek palaukti – tai keičia jo darbotvarkę. Ar paslauga yra tokia svarbi ir gera, kad skambinančiam nebus gaila savo laiko? Žmonės gali palaukti, kol konsultantas atsilieps ir valandą, tačiau tai jau ribinė situacija, kai namuose nėra elektros ar skambinantis tiesiog labai kantrus žmogus.
Klientų aptarnavimo centras kuria pasitikėjimą įmone ir jos įvaizdį. Todėl, jei įmonė skelbiasi, kad jai svarbiausi esate Jūs arba ji tik Jums dirba, tai nebūtinai reiškia, kad bus taupomas Jūsų laikas. Jei vis kyla sunkumų greitai susisiekti su klientų aptarnavimo centru arba problemos sprendimas juda lėtai, tai akivaizdu, kad iš tiesų jiems nesate tokie svarbūs.
4 COMMENTS